Post info


Comments 0


Author: incik mumu

tak tahu saya nak cakap macam mana.. tengok sahajalah gambar yang saya lampirkan ini.. satu konsep cerita yang ditiru dari cerita lain.. sudah tiada ideakah..?? urmmmmm..

cerita dyesebel - duyung filipina - si cantik maria rivera jadik duyung
[kliklah gambar itu]


cerita duyung aridinata - duyung malaysia - zach x-factor jadi duyung yerrr
[kliklah gambar itu]

buat pengetahuan semua yang membaca (kalau dah tahu, saya nak bagitahu juga, saya xkesah, nak bagitahu jua.. kikiki~..), cerita dyesebel itu telah tamat siarannya pada bila entah saya lupa.. sebabnya saya tengok cerita ni kadang-kadang je.. dan duyung aridinata ni baru je memulakan penggambarannya.. (peniruan konsep la tu kan.. kikiki~).. haisshhhhhh~.. tayangan dijangka bermula 12 julai..

pening medula oblongata saya memikirkan kenapa perlu cerita sebegini ditiru.. adakah kerana mahu menarik perhatian penonton dengan memaparkan tubuh-tubuh lelaki duyung dalam cerita itu..?? almaklumlah, duyung mana pakai baju, lagi pula, perlu ada ekor ikan lagi, jadi, kostum itu musti ketat bukan..?? lepas itu, musti ader adegan-adegan berenang di lautan luas terbentang bukan.. jadi, adegan-adegan basah ini mesti dapat menarik perhatian penonton bukan..?? pelik saya, kenapakah perlu terjadinya perkara sedemikian..?? lainlah kalau saya, sudahlah taff, hensem pula.. kikikiki~.. dan hihihihihi~..


p/s : anak-anak ikan yang saya bela di tepi ini lagi menarik.. ada pelbagai warna lagi tu.. bukan saja ada ikan, ada juga mr. froggy dan juga cik puan spidey.. jangan risau, mereka tidak menggigit.. kikikiki~..

0 carutan: