Post info


Comments 3


Author: incik mumu

mule-mule saya nak cakap, yang saya akan mengubah cara saya menulis ape2 entry pon.. saya akan cuba menggunakan perkataan saya bagi menggantikan perkataan ako yang pernah saya gunakan selama ini sepanjang penulisan entri saya.. saya rasa perubahan ini seiring dengan perubahan semasa.. ntah ape yang saya carutkan ini pon saya xtahu.. hihihihi~.. kedua, jangan pertikaikan kenapa saya suke sangat gelak berbunyi kikiki atau hihihi, tapi saya rasa kerana saya rasa gelak itu sangat comel.. kikikiki~..

seterusnya.. ouh, saya ingin menyatakan bahawa sayang teringin nak memakai henpon jenama aifone yang selalu digembar-gemburkan di iklan dewasa ini.. baik di televisyen mahupun di dada akhbar (motep pakai dada kn).. hihihihi~.. saya mula tertarik dengan aifone ini setelah saya melihat kawan saya menggunakan henpon ini dan ianya mempunyai features (woah, features xbley blah tuh) yang sangat menarik.. sudah ada 2, 3 orang juga yang memakainya.. jadi, antara kenalan rapat saya, kalau saya memakainya, maka sayalah org yang paling kaya sekali kerana dapat memakai aifone di samping nokia ekspress muzik yang saya pakai sekarang ini.. almaklumlah, camelia ader mengatakan, "kerana dirimu begitu berharga".. fuh, walaupun belum lagi memakai aifone tersebut, saya sudahpun terasa sangat berharga.. kikikiki~..

dan lagi yang membuatkan saya ingin sekali memakai henpon jenis aifone tersebut adalah apabila saya mengetest henpon tersebut ketika membayar bil maksis saya yang tertunggak hari itu.. ceritanya begini.. setelah membayar bil maksis saya, saya pergi ke ruangan henpon testing yang diletakkan di salah satu sudut yang terdapat di kedai yang bertemakan warna ijau itu.. apabila saya mengetest henpon aifone tersebut, saya merasakan yang diri saya begitu teruja ketika itu.. apa yang membuatkan saya teruja sekali ialah aplikasi muka buku (fesbuk) yang terdapat di menu skrin sesentuhnya.. sangat menggoda saya.. aplikasi tiub u (youtube) juga terdapat di menu skrin sesentuhnya.. aplikasi mengetwit (twitter) juga ada terdapat di menu skrin henpon tersebut, saya sangat teruja walaupun saya tidak pandai menggunakan aplikasi mengetwit tersebut.. kikikiki~..

semasa saya mengetest henpon itu, saya ader la baca plan2 yang disyorkan untuk membeli henpon tersebut.. of kos lah kene pakai plan maksis.. tapi saya ader rasa macam nak tukar ke digih bile sampai seru saya memakai henpon aifone itu.. kikiki~.. di samping itu, saya juga sempat berangan.......... betapa koolnya saya sekiranya saya memakai gajet tersebut.. fuh, gile kool.. hihihihi~.. semasa saya berangan itu, saya sempat menyatakan hasrat saya kepada kawan serumah saya iaitu fayas dan buyeng, yang saya nak beli henpon tersebut.. itulah tekad saya.. kikiki~.. mereka mengangguk tapi macam tak nak layan saya sangat.. dengki la tuh.. hihihihihi~..

best juga kalau dapat yang warna merah ini.. garang gitu.. meoww.. kikiki~..

p/s : siaplah bile saya da pakai aifone nanti.. hihihihi~..

3 carutan:


  1. nak jugakkkkkkkkkk

  1. saye menunggu iPhone 4G~

  1. boy - silalah beli.. jangan malu2.. hihihihi~..

    zal - woahhhh.. mau aifone 4g juga lah.. kikiki~..