Post info


Comments 0


Author: incik mumu

hari tu hari jumaat.. jumaat malam.. kejap lagi aku nk masok keje.. shift pkul 12 am - 8 am.. peja dengan shabox ajak aku g jogging ari sabtu pagi esoknye.. aku pun dengan berat atinye setuju ngn plan dorg tuh.. bkn aku xnk g jogging, tapi aku baru jek balik keje pkul 8pg ari sabtu tuh.. so aku pn mls arr kononnye nak g, sbb aku ag sygkan tidow aku dari jogging dorg.. hahaha.. tapi pas pk masak2, pk kn aku nk kuruskn bdn, aku setuju jek arr ngn plan tuh.. agpun kasot da beli, xkn xnk pakai plak..

so malam tuh sebelum aku keje, aku pn kononnyer siap2kn baju, trek suit n kasot.. semangat neh nak jogging esoknye.. huahuahua.. jgn pandang rendah kat aku k.. aku gak mampu nk joging k.. hahaha.. so aku pn dengan berbunga atinye g arr keje, ntah nape ari tuh semangat giler nk g keje.. so aku pun teruskan arr shift keje aku tuh dengan gembiranya..

pkul 7.26 am aku pun trime mesej dari shabox.. "iz, xjd jog.." simple jek msj mamat neh.. terus segar bugar mata aku yg ngantok neh.. aku pun reply balik.. "haha.. da agk da.. haha.. siap korg aku bakar selimut tuh nanti.." dengan nada sinis.. kecewa tol aku time tuh.. tapi xpe, len mase ader.. yg aku xleh blah tuh, balik2 jek, peja xdek kat uma.. eh, mane plak mamat sekor neh g..?? awl gilerr kuar uma.. urmm.. mls aku nk pk, aku pun teros bentang toto aku tuh, n tros.... zzzzzz.. smbil mengucapkan "selamat malam, iz.. selamat pagi, sume.." hahahaa..

0 carutan: