Post info


Comments 0


Author: incik mumu

uih.. lame tol asenyer aku x update blog aku neh.. da xtawu arr plak nk tulis pe bile lame nau tinggalkn blog neh.. hahaha.. (slame neh ader ke aku tulis bnda yg datangkan manfaat..??) hahaha.. lantak arr.. hahaha.. urmm..

aku neh sebenanyer nga dlm plan nk kuruskn badan aku neh.. mber2 sume kate aku xdek arr gemok sgt pn, ok jek, berisi, stocky jek.. tp pd pandangan mata aku, aku neh gemok arr.. ag2 tang muke, chubby dow.. huhuhu.. siyesly, aku aser brat aku neh da mendatangkan mudarat kat aku.. i mean, yes, aku xdek arr ader hidap ape2 pnyakit.. cumenyer i just realise that my weight actually makes me to be more lazier (i guess..)

n sjak akhr2 neh, aku da tekad nk kuruskn badan.. no more rice (well, maybe a little, once in a while).. heh.. n aku skng neh mkn roti, tp xdek ar pelahap mcm dlu.. just mkn sikit jek.. org kate wat alas perot.. roti bakar is my favourite now.. heh.. drink more plain water, green tea, limau ais.. i dunno whether its de right diet meal or not, but i think i enjoy my meal so far.. mmg arr, xdinafikan aku ader gak tlajak mkn mee, burger tuh, tp its only once a while jek.. asenyer xdek arr effect pape pn kot (yeke, arap2 ar).. but now i tend to be more serious on my diet regime rather than b4 di mana aku just ckp nk diet ar, pe arr, tp hampeh.. hahaha..

n ntok wat aku aser ag smangat nk kuruskn badan tuh, aku dgn sngajenyer beli baju2 yg aku minat, 1 size smaller than my current size.. n i put my target on every clothes i bought.. so aku kne pastikan yg sume baju aku tuh akn aku pkai one day.. cpt ataw lmbt jek.. yg pasti, aku mst kne dapat pkai one day.. tuh target aku.. n guess what.. aku da pun boleyh pkai some of my shirts yg aku bli arituh.. huahuahua..

well, i knoe matlamat aku neh xkn tercapai kalu aku xeksesais.. tp aku x buat pn ag eksesais2 neh.. hahaha.. but aku aim aku akn start eksesais neh by this month gak.. kasot da bli, xkn arr nk biar jadik perhiasan jek kn.. so kne arr pkai.. huahuahua..

well, hope aku akn dpt berat ideal aku later.. aku mmg tringin sangat nk bdn cm time2 aku skola dulu.. leher nampak, rahang nampak.. now, nampak gak, cume kabur2 jek.. hahaha.. n gambau aku time skola dulu stil ader kat laptop aku, n ari2 aku ngadap gambau tuh.. moga2 arr jadik kenyataan.. heh..

p/s : selamat menyokong aku menjadi kurus arr ek.. huhuhu~..

0 carutan: