Post info


Comments 0


Author: incik mumu

semalam cico datang umah.. terkejut aku mamat neh datang.. (bukan terkejut sebab die datang, tapi terkejut sbb aku xtawu pun die keje cni kat area kL neh..) hehehe.. cico neh baik orangnya.. tapi die ader sakit jantung.. lama dah xjumpa die neh.. last dengar cite sal die pun ms die operate jantung die dulu.. so semalam die saje datang uma.. nak jumpa mber2 kn.. hehe..

masa ngah borak2 ngn cico neh, pcon (housemate aku) pasan die ader dga cm bunyi jam tuh.. bunyi die cmneh.. tik tik tik tik.. alah, yg mcm bunyi jarum saat jam kite tuh.. da dapat bayangkan blom..?? hehehe.. ha, then pcon neh pun g arr carik sumber bunyi tuh.. carik punye carik, rupenye bunyi tuh datang dari dalam badan cico.. pcon pun ngn slambenyer tanye.. "dia ada bunyi ah cico..??" (gaya org utara, sbb pcon neh org utara).. n cico pun ngn muke slambe dek die tuh mjawab "a'ah.." simple jek.. pastuh aku yg dok sblh cico neh pn dok sibuk2 arr nk dga.. kuat gak bunyi die.. jarak antara tlinge aku ngn dada die, ader arr dlm 5cm kot, da dga da bunyi "tik tik" tuh.. sangat terkejut aku time tuh.. meremang bulu roma aku..

pas soal selidik, rupenye tuh mcm injap jantung pe ntah cico cakap.. xpaham aku.. tapi bnda tuh ader kat dlm badan cico.. pastuh die kate die xleh sejuk2, nanti bunyi tuh detik lagi laju, pastuh xleh tkjut2.. bile tgk die kene bawak ubat khulu khilir ag arr.. biase arr, ubat kene jaga, sian kat cico, tpaksa hadapi sume tuh.. semoga tabah menghadapi dugaan yer.. hehe..

p/s : jaga kesihatan.. lalalala~..

0 carutan: