Post info


Comments 0


Author: incik mumu

uih, pejam celik pejam celik da awal muharram da.. selamat menyambut tahun baru hijrah kepada sume umat islam.. urmm, bawak2 arr pasang niat untuk memperbaiki diri yer.. taon lepas nye azam da setel ke..?? ke, ader yg belum terlunas ag..?? ha, jangan dok pasang niat bile tuka taon masihi jek, pasang arr niat awal2, awal muharram neh pn ok gak.. berkat kot.. hehehe.. aku neh so far, alhamdulillah, even x sume, tapi kebanyakan daripada azam yang aku niatkan taon lepas, tercapai.. pe yang aku azamkan taon lpas..?? aku nak keje, alhamdulillah da keje, aku nak beli kerete, alhamdulillah tercapai.. cumenyer aku nak kurus neh, xtercapai ag, maybe da turun sikit, tapi blom ag mcapai berat badan ideal yang aku idamkan.. hehehehe.. xpe, usaha ag, jgn give up.. (^_^)

tahon baru neh, aku xdek azam besar ar yang nak aku capai.. aku nak memperbaiki diri aku jek.. menjadi yang lebih baik daripada yang sebelum neh.. hehe.. xbanyak.. pastuh aku nak carry forward azam tahon lepas ok x..?? nak kurus.. hahahaha.. gigih neh nak kurus.. hahaha agik.. arap2 ar aku dapat melaksanakan azam neh dengan jayanya.. amiiinn.. hehehe.. oouuh.. nak carik jodoh arr skali.. boley x..?? sesape yang nak tuh, meh arr hello aku ek.. borang berlambak ag neh.. xluak pun.. wahahahaha.. urmm, slain tuh gak, aku nak tambahkan ilmu di dada.. duniawi ke, uhkrawi ke, xkire, asal ader jek ilmu yang boleyh bagi aku manfaat, aku nak blaja.. menjadi manusia yang lebey baik di masa hadapan.. hehe..

p/s : moga tercapai arr cite2 aku.. amiiiinn.. salam maal hijrah 1431H..

0 carutan: