Post info


Comments 2


Author: incik mumu

walaupon saya takde ramai follower kat blog ni..
walaupon tak ramai yang komen saya di blog ini..
walaupon saya xdek kawan beribu riban kat facebook..
tapi saya ada juga benda ini..

klik laaa untuk nampak dengan lebih jelas..


ape, pelik lah tuh.. mesti teruja dan bingung, bukan..?? saya ada application "bukan blackberry" taw.. korang ada ke..?? hihihi~.. semat kan aplikasi ini..?? saya betol2 teruja dengan aplikasi yang baru saya jumpa ini.. lepas je saya jumpa aplikasi itu, semua status saya, musti ader tulis via "bukan blacberry".. ambek kau semua pengguna blackberry.. ape, ingat saya tiada blackberry, saya tak boleh pakai aplikasi best2 ke..?? ingat saya tiada blackberry, saya tak boleh jadi kewl ke..?? hihihihi~..

p/s : nak carik aifone.. bile mau dapat ni.. hihihihi~..

2 carutan:


  1. la kena carut la nieh..
    hehehe.. btw nice n simple blog..
    sudi2 la melawat n komen blog i k..

    http://ziafmihar.blogspot.com/

  1. hahaha.. kene carut laaa juge.. tapi kalu ader yang ekstrim2 tu, kene laa tapis2.. kah kah kah.. beres bos.. da jadik follower da pon.. hehehe..