Post info


Comments 0


Author: incik mumu

selame neh aku xpna aser pn pkai baju batik tuh nmpk cm cikgu until last thursday biler ader visit dr dak2 skola ke ofis yg dkat ngn tmpt keje aku.. (biaser ar, ari kames kn gomen servant kne pkai baju batik..) time aku trun nk g lunch ngn mber aku, time tuh ar mate dak2 skola neh sume dok ushar2 aku n mber aku n tetiber jek dorg behave (mgkn dorg ingt kitorg neh cikgu skola kot..) memule lwak lak aser biler ingt cmtuh tp lame2 aswer rimas lak coz mate dak2 neh xsudah2 tgk kitorg.. (aser nk taboh dorg pn ader gak..) huhuu..

ptgnyer plak, aku n mber aku neh g ar ushar2 uma ntok kitorg sewa (sbb uma skng neh agak jaoh gak ar ngn tmpt keje kitorg, da ar msing2 tinggal sorg..) n at last jmp ar 1 kwsn apartment neh.. kitorg pn pe ag, tros jek terjah pak guard kat guard house tuh n tnyekn sal availabality uma kat apartment tuh ntok kitorg sewa..

aku : pakcik, ader x uma ntok disewa kat cni..??
pak guard : ader jek, tp bg no tpon korg dlu, coz pakcik kne bincang ngn tuan uma dlu cmne2, n nti pakcik gtaw korg blik, ok..??
mber aku : ok jek..

nga mber aku tulis no kitorg kat paper..

pak guard : ngaja kat skola mane..??
aku : erk..?? kitorg bkn cikgu ar pakcik.. kitorg keje kat LPK..
pak guard : owh yeke, pakcik ingt korg pkai baju batik neh, korg keje cikgu..
aku : owh yeke, nmpk cm cikgu ke..??
pak guard : ader ar sket2.. tp mmg sbb batik neh pkcik ingt korg keje cikgu..
aku : owh, xp2.. hehe..

cmtuh ar kesahnyer, tp biler pk2 blik, tgk dri kat cermin, ader gak btolnyer.. biler aku tgk dri aku kat cermin, pkai baju batik, mmg nmpk cm cikgu, no wonder ar sume mate dok ushar jek biler pkai baju batik.. aku tgk kat mber2 aku yg pkai baju batik pn ader ar gak gaya cikgu.. bkn pe, title cikgu tuh mulia, bkn sumorg leh jd cikgu kn.. tugas cikgu neh berat, nk kne didik anak bangsa.. asernyer aku neh xlyk kot nk dpgel ckgu, sbb title tuh sgt ar besarnyer ntok aku.. so aku nk tgaskn kat cni, AKU BUKAN CIKGU OK.. hehehe..

p/s : nk try pkai baju batik corak ikan plak.. huhuhu..

0 carutan: