Post info


Comments 0


Author: incik mumu

important checklist..
medical check up - done
perakuan bersumpah - done
uma sewa - done

uih, siap ader perakuan bersumpah bgai, pe ar yg aku unk wt neh..?? huhuhu.. alhamdulillah, starting 1/6 neh aku aser aku xyh da nk gegeh cri keje ag kot sbb aku akn start keje scre tetap da.. dlm ms stahun aku tgu keje dtg, tuka2 keje, n ke sane ke cni gagahkn dri g iv, n at last, dpt gak keje yg mmg field of study aku.. sonok bkn men ag biler pk kn blik, tp aser cuak tuh ader gak.. heh..

pd mber2 aku yg lom ag taw tuh, meh ar aku nk gtaw korg.. (ye ar, kang xgtaw kang kate aku neh lupe mber lak, hehe..) Aku akn start keje as a marine officer kat port klang bkuatkuasa 1/6 neh.. so pasneh korg xleh ar kate aku xinfo kat korg ag ok... huhuhuhu.. doakn yg tbaik ntok aku yer kwn2 skalian..

owh ye, wt mber2 aku yg da keje kat area kL, shah alam, subang, klang tuh klu nk lpak2 ngn aku, roger jek ar.. (dlu aku kat penang rmai sgt nk aja aku lpak kL, skng aku da kat klang neh, leh ar aku lpak2 ngn korg daa.. huhu..) Ag 1, aku akn stay kat area kg jawa spnjg aku keje kat klang tuh.. so klu ader sape2 yg nk lpak ataw nk stay overnight kat uma aku tuh roger jek ar aku k..

p/s : da start keje neh, nk stat baya utang mber2.. korg jgn isaw k, aknku lunaskn utang2 aku tuh kat korg.. huhuhu..

0 carutan: